Tarneviisid
Tarneaeg alates tellimise hetkest on 1 tööpäev (kui kaup on esinduses kohapeal olemas) 2-10 tööpäeva (laos olemas). Orienteeruv tarneaeg kuvatakse tootelehel.
IThaldus.ee pakub 4 erinevat transpordi varianti:
Tasuta kohaletoimetamine
Osta vähemalt 100 EUR eest ja toimetame ostud sinuni Pärnu piires tasuta, mujal Eestis lähima Pakiautomaadini. Juhul kui kaup ei mahu pakiautomaati, tuuakse otse kliendini tellimuses märgitud aadressile Omniva, DPD või cargobus kulleriga lisatasu eest.
Kaupade kohaletoimetamise kellaaeg lepitakse kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku.
Pakiautomaadid
SmartPost (www.smartpost.ee), Omniva (www.omniva.ee) ja DPD (www.dpd.ee)
Kulleriga koju või kontorisse
Kaupade kohaletoimetamise kellaaeg lepitakse kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku. Kaupade kojuvedu kliendini on võimalik ajavahemikus 9:00 – 19:00 E-Rni. Kaubad toimetatakse kliendile tuppa kuni 30kg, üle 30 kg on võimalik paluda kulleril abistada kaupade tuppa toimetamist.
Tarne tingimused:
1. Peale lepingu jõustumist toimetatakse kaubad tellitud aadressile vastavalt tellimistingimustele ning kliendiga eelnevalt kokkulepitud ajal.
2. Kaubad koos vajalike dokumentidega toimetatakse tootelehel välja pakutud orienteeruva aja jooksul.
3. Juhul kui Smartech.ee ei suuda kaupasid tarnida eelnevalt lubatud ajal Smartech.ee-st mitte olenevatel põhjustel (toode on ajutiselt laost otsas, hilineb tarnija põhjusel) informeerib Smartech.ee klienti esimesel võimalusel e-maili või telefoni teel 3 tööpäeva jooksul alates lepingu jõustumisest ning edastab uue tarneaja.
4. Kullerfirma toimetab tooted Teie poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik.
5. Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Smartech Shop OÜ ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
6. Tooted antakse kulleri poolt Teile üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist soovitame tungivalt Teil toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Palume Teil vigastatud pakendiga tootest teatada elektronposti aadressile myyk@ithaldus.ee. Kullerfirma poolt vigastatud pakendiga toode asendatakse.