Kuidas e-poest osta?
Ostuvormistamine
1. Sobiva toote leidmine ja lisamine ostukorvi
Leidke vasakul asuvast tootepuust sobiv tootekategooria ning klikkige sellele. Vastav kategooria avaneb koos oma alamkategooriatega ning Te näete kõiki selle kategooria tooteid. Leidke endale sobiv toode ja klikkige nupule „LISAN OSTUKORVI”. Kui soovite tootega lähemalt tutvuda, klikkige tootepildile ning avaneb tooteleht, kus on kirjas täpne tooteinfo.
Kui valitud kategoorias on palju tooteid, hõlbustab sobiva toote leidmist avanev filter. Seal on Teil antud kategooria tooted filtreeritud põhiomaduste järgi. Samuti näete kohe kui palju Teile sobivate omadustega tooteid hetkel saadaval on. Valige üks või mitu omadust, mis Teile sobival tootel peaks olema ning vastavalt Teie valikutele näidatakse Teile ainult neid tooteid, mis Teid huvitavad.
Sobiva toote leidmiseks võite kasutada ka ülemisel paneelil olevat “Otsi toodet…” lahtrit. Kirjutage sinna märksõna või tootenimi ning vajutage nupule “OTSIN”. Seejärel kuvatakse Teile tooted, mis võiksid Teie otsingukriteeriumile vastata.
Samamoodi valige välja ka teised tooted, mida soovite osta. Oma ostukorvi sisu saate vaadata klikkides ülal paremal olevale ostukorvi väljale.
2. Ostukorvi ülevaatamine ja koguste korrigeerimine
Avatud ostukorvis näete kõiki tooteid, koguseid ning hindu.
Kui soovite muuta ostukorvis olevate toodete kogust, siis sisestage uus kogus. Kui soovite eemaldada ostukorvist tooteid, siis klikkige kustuda. Kui olete ostukorvi sisuga rahul, siis saate tellimuse esitada klikkides nupule „Jätka”.
3. Tellija andmete sisestamine, tarneviisi valimine ning tasumine.
Sisestage tellimuse maksja andmed. Tärniga tähistatud väljad on täitmiseks kohustuslikud.
Valige välja kaupade kohale toimetamise viis. Kulleriga toimetatakse kaubad kohale ainult Eesti Vabariigi piires.
Valige sobiv makseviis. Valige sobiv internetipank, kus soovite makse teostada. Meie e-poes saate kauba eest tasuda Swedbanki ja SEB pangalinke kasutades. Valides makseviisiks “Arvega” – saadame Teile e-posti aadressile arve, mille saate Teile sobival moel tasuda. Ettemaksu arve tasumiseks on Teil aega 5 päeva. Kui ettemaksu arve ei ole 5 päeva jooksul tasutud, loeme seda Teie sooviks ostust loobuda ning tühistame Teie tellimuse.
Kui tellimus on tasutud, võtab meie klienditeenindus Teiega ühendust tööpäeva jooksul, et leppida kokku tarneaeg.
Juhul, kui tellimisel tekib küsimusi või vajate professionaalset nõu, helistaga julgelt meie klienditeeninduse numbril või saatke küsimus aadressile myyk@ithaldus.ee
4. Mine pakile järgi ja naudi oma ostu!